piątek, 24 kwietnia 2015

Niezwykłe kolorowe ciuszki - wiosna 2015

Przechodząc ostatnio po galeriach zauważyłam, że ciężko znaleźć coś co zaspokoiłoby moje potrzeby. Najgorsze jest to, że nie znam się zupełnie na modzie, a nie chciałabym wyglądać tak, by przechodnie na ulicy patrzyli na mnie podejrzliwie, jakby szafa wypluła na mnie losowo wybrany mix.

Co poradzić? Zaczęłam szukać czegoś w internecie. Co jest modne wiosną i latem tego roku - naszego 2015?

No więc szukam i przebijam się przez hasła: hit sezonu, hit wiosny, ale nic co nadawałoby się do ubrania. Podobno modny tej wiosny jest kolor żółty, choć najmodniejszym kolorem roku 2015 jest marsala! Cooo? Co to jest? Google pomóż. Otóż okazuje się, że marsala, to elegancki odcień koloru bordo z domieszką brązu. To chyba też nie dla mnie.


Na szczęście znalazłam coś dla siebie, ponieważ kolejnym "hitem" wiosny 2015 roku są motywy kwiatowe! Niezwykłą odzież pod tym względem produkuje firma Desigual. Co można powiedzieć o tych kolekcjach? 

Szeroki asortyment: bluzki, sukienki, spódnice, a nawet torby, buty - wszystko niezwykle kolorowe. Moim zdaniem - coś innego niż wszystko. Warto by coś z tej kolekcji znalazło się w naszych szafach.
Polecam dobry sklep, w którym znajdziecie ubrania tej marki i nie tylko: www.glamurosa.pl - zobaczcie same :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz